Wat een geweldige rustplek, heerlijk opgewarmd op de veranda na onze koude e-chopper-tocht.

Dank voor het aangenaam verpozen met de lekkere taart en de brocante op de deel.

groetjes aan Truus van Truus en de andere meisjes